Rólunk

Mi úgy kezeljük  társasházainkat, mintha a sajátunk lenne.

  • Takarékos gazdálkodásra törekszünk, nem célunk a közös költség emelése.

  • Folyamatos információ átadás érdekében az általunk kezelt házaknaknak saját ügyfélkaput biztosítunk.

  • Társasházainkat nem az irodából irányítjuk, közvetlen folyamatos minőségi kapcsolattartást biztosítunk akár a hét végén is.

Tudjuk, a társasházkezelés felelősség, érdekünk, hogy ügyfeleinktől a lehető legjobb véleményt halljuk és

pozitív visszajelzéseket kapjunk. Célunk, hogy egy társasháznál hosszútávon megmaradjunk, mint kezelők.

 

Csapatunk:

SkolniknéTóth Éva, 

Társasházkezelő okl. gépészmérnök 

Az Újbuda önkormányzatnál nyilvántartott társasházkezelő. 

Több éve foglalkozom ingatlankezeléssel, (társasházkezelői és ingatlan űközvetítői végzettséggel rendelkezem). Korábban egy multinacionális cég Üzemeltetési és Karbantartási vezetőjeként dolgoztam, létesítménygazdálkodással is foglalkoztam. Az Antil társasházkezelő irodát a kedvezőbb adózási feltételek miatt, egyéni vállalkozásban működtetem.

Papp Vivien

Adminisztráció

A könyvelést könyvelő célszoftverrel  végezzük, társasházi tapasztalattal rendelkező könyvelővel dolgozunk együtt.   

 

Skolnik József

Műszaki üzemeltetés, gondnoki feladatok

Igény esetén saját hatáskörben intézzük a takarítást, gondnoki feladatok ellátását, kertészeti munkákat.

 

Karbantartás, hibaelhárítás:

Irodánk kapcsolatban áll a Társasházban elvégezendő karbantartási-, felújítási- és hibaelhárítási munkálatok elvégzésére jól képzett műszaki szakemberekkel és a teljes spektrumot lefedő kivitelezői háttérrel.

 

Jogi háttér: 

Az esetleges társasházi ügyekben (alapító okirat ódosítása, SZMSZ elkészítése,…) egyéb jogi ügyekben (pl. fizetési meghagyás, végrehajtási eljárások, stb.) több ügyvédi irodával is kapcsolatban állunk. Esetleges megkeresések esetén ingatlan adásvétel folyamatának levezetésével, fennmaradási ügyek, illetékügyek lebonyolításával is foglalkoznak.

Ezen kívül kapcsolatban állunk több ingatlaniroda tanácsadóival, hogy ingatlanok adásvételével, bérbeadással kapcsolatos ügyekben megbízóink rendelkezésére álljanak.

 

Ingatlan értékesítés, bérbeadás:

Az ingatlan értékesítéskor, illetve hosszú távú bérbeadáskor energetikai tanúsítvány beszerzése is szükséges, ehhez is több partnerrel állunk kapcsolatban.  

 

Igény esetén saját hatáskörben intézzük a takarítást, gondnoki feladatok ellátását, kertészeti munkákat.