Így dolgozunk

 

A ház átvételét követően műszaki bejáráson feltérképezzük a ház műszaki állapotát, majd erről egy tényvázlatot készítünk. A ház műszaki állapotának megfelelően rövid és hosszútávú tervet készítünk, a feladatokat ez alapján, és a rendelkezésre álló költségkeret figyelembevételével soroljuk. Ahol lehet költségcsökkentést javaslunk.

Társasházi könyvelő szoftverrel dolgozunk, társasházi tapasztalattal rendelkező könyvelővel dolgozunk együtt. Lehetőleg naprakész könyvelést biztosítunk, így folyamatosan nyomon követhető a ház likviditása.   

 

Normál gazdálkodáson felül keresünk hasznosítási, megtakarítási lehetőségeket, igyekszünk egyéb pénzbevételi forrásokat felkutatni.

A helyi Önkormányzat és a Budapesti Főpolgármesteri hivatal által kiírt vissza nem térítendő támogatásokra a kiírásoknak megfelelően pályázunk.

Kapcsolatban állunk olyan kivitelezőkkel is, akik 24 órás gyorsszolgálati tevékenységet folytatnak.

A felmerülő problémákat lehetőségeink keretein belül igyekszünk a leggyorsabban megoldani.

Megállapodás esetén az épületüzemeltetési feladatokat saját hatáskörben elvégezzük.

Odafigyelünk a hátralékkezelésre. Igyekszünk humánusan és konfliktusmentesen rendezni a társasházi követeléskezelést. Jogi támogatás irodánk rendelkezésére áll. Kapcsolatban állunk követelés kezelő céggel.

A társasházkezelést nem az irodából irányítjuk, a házakkal rendszeres és folyamatos helyszíni kapcsolatot tartunk. Igény esetén helyszíni fogadó órát tartunk. Rugalmasan alkalmazkodunk a lakók elvárásaihoz.

Minden háznak saját ügyfélkapu belépést biztosítunk, így a házzal kapcsolatos hasznos információk közvetlenül, mindenki számára elérhetők. Minden fontos eseményről, hírlevélben értesítőt küldünk.